حرف دل


عاشق

سلام

سلام به تو که همه هستیم از آن توست

سلام به تو که حتی ثانیه ای از ذهنم و فکرم بیرون نمی ری

سلام من به گل قشنگ عشقم

سلام به تنها اینده موجود در ذهنم

سلام به اسمان چشمانت که اسمان هیچ شبی به زیبایی اسمان چشمان تو نیست.

سلام به مهتابم به الهه عشقم

خانومی دلم خیلی برات تنگ شده دارم میمیرم از تنهایی.

خانومی تو شدی تنها دلیل تلاش هام

خانومی میدونی من تو تمام دوستای هم سن خودم تنها کسیم که داره از سنش جلوتر میره .

راستش میدونی تنها شرط من برای اینکه بیام و به تو حرف دلم رو بگم برای خود اینه که بتونم بهترین باشم تا تو به من افتخار کنی و من بتونم هرچی که لایقش هستی رو برات فراهم کنم . خانومی من تو سن 20 سالگی تو یک شرکت کار میکنم و خودم هم به کمک دو سه نفر دارم یک شرکت اینترنتی به مسولیت خودم راه میندازم .من تو 20 سالگی قید خیلی از خوش گذرونی های دوران جوونی رو زدم فقط بخاطر اینکه بتونم کسی باشم که لیاقت تو رو داشته باشه خانومی تنها دلیل من برای تمام این کارا تویی تو تو تو و اگه نباشی دیگه دلیلی برای من نیست .

دوست دارم الهه عشقم ببخش اگه خیلی بچه گانه نوشتم . چون نمیخواستم گرفتار قواعد بشم چون میخواستم دلم بگه نه مغزم. چون همیشه حرف دل به دل مینشینه نه حرف مغز.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| 21 آبان 1389برچسب:,| 21:29 | مرتضی|

De$ign:khanoomi